tirsdag den 2. oktober 2012

Baby-udstyrs spam.



Igår kom mine forældre ind en tur, for at hjælpe os med en masse praktisk. Min far knoklede løs og fik blandt andet hængt Leandervuggen op til barnebanet. Det var meget rart at have far med inde over, så er vi helt sikre på at den hænger godt fast.


Idag fik jeg så afsluttet projekter. Blandt andet denne barnevogns-hanger. Den har ligget rigtig længe og været halvfædig, men nu lykkedes det altså. De små lyseblå klokker er købt hos Husflid.


Endu et afsluttet projekt. Små baby-bukser med fødder fra Meedoms børnetøjsbog. De har også ligget frygteligt længe og bare manglet elastikker i livet.


I den ene ende af vores seng hænger nu Leandervuggen, i den anden ende har Ester hængt det her lidet flatterende billede af mig. Hun fandt en dag et helt ark med pas fotos. Og så gik hun ellers i gang med tapen, for der skulle hænge et billede af mig, både ved hendes seng og i Rasmus' side af vores seng........ Bare lige hvis de skulle komme til at savne mig mens de sover :-) Der blev moderen lidt rørt.

5 kommentarer:

  1. sikke fint sengetøj. Jeg/vi nåede stort set intet, før den lille kom til verden. Og det var endda barn nr. 1...bukser med fødder var yndlings her - der er jo ikke nogen strømper, der passer på så små fødder.

    SvarSlet
  2. Fine babysager! Især er jeg vild med vuggen og den søde dyne :) Der kan man da kun sove godt.

    Sødt med billederne også.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Dine fine uro er så fin. Jeg er selv igang med projekt-køb-dig-fattig-i-baby-som-ikke-er-født ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...