lørdag den 15. oktober 2011

Mere strikkerei.....!



Ester har meddelt at hun fryser om halsen. Og det kan jeg virkelig godt forstå, for det er da ligepludselig blevet ondskabsfuldt koldt.
Efter at have tjekket et par butikker og kun fundet virkelig lusede halsedisser, tænkte jeg at det nok var nemmere bare at strikke den selv.
Så et garnnøgle, lidt fumleri med at få lavet mønster og et par timers strikkeri senere lå den her klar.
Den er virkelig lækker og blød. Pasformen er perfekt. Manner et dejligt vellykket projekt. Hvis der er nogen der er interesserede i opskriften, så vil jeg gerne prøve at skrive den ned.

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin halsedisse :-) Jeg kan endnu ikke strikke, så jeg har sat min mor på projektet, det er jo blevet efterår lige pludseligt!

    SvarSlet
  2. Så skjønn.
    Hadde jeg kunnet strikke, skulle jeg gjerne strikket en sånn:)

    SvarSlet
  3. DEN ser fin ud! Sådan en kunne min lille trold også gost bruge. Så hvis du skriver opskriften ned siger jeg: Mange Tak!

    SvarSlet
  4. Jeg ville elske at strikke sådan en, og jeg ved også lige hvem der skulle have den. Så en DIY ville være helt fantastisk!

    SvarSlet
  5. Så fin og lige tilpas i arbejdstid - hvis den altså kan strikkes på en god aftens tid..
    Kan den evt. gøres større?
    Glæder mig til at se din DIY - måske kan du give et par tricks til, hvordan man laver en DIY...?
    Vh. Vibber

    SvarSlet
  6. Less is more... Var min tanke da jeg så den. Super. Vil rigtig gerne have opskrift.

    SvarSlet
  7. explanation check here Continue read this More Info weblink

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...