onsdag den 30. maj 2012

Endnu en sømand!

Okay, det begynder måske at være lidt kedeligt at se på sømandssweatre. Men nu har jeg altså fået strikket endnu en. Det var efter ønske fra min gravide veninde. Et styks i postkasse, så nu mangler vi bare at tage stilling til knapper. Hun havde ønsket sig brune, men jeg har ikke rigtigt nogen der fungerer!










Så den her går ud til dig kæsen .... ( jepper det er et super charmerende øgenavn ). Jeg tænker at der skal købes brune knapper, for de firkantede er altså ikke hittet.






5 kommentarer:

  1. Dine sømands bobler bliver aldri kedelige, jeg er så vild med dem, og har også selv lige gjort klar til en vest til lillebror.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin trøje:) Jeg synes ofte det er svært at finde de helt rigtige knapper, fordi de er emeget afgørende for strikketøjets udtryk.

    SvarSlet
  3. Josefine: Skønt. De bliver jo også ved med at være skønne, men nu må det være tid til et andet strikkeprojekt for mig :-)
    Gitte: Ja, det kan være helt vildt svært. Det er faktisk tit at jeg syntes det ikke er lykkedes helt at finde de rigtige.

    SvarSlet
  4. Kæsen synes den er meget fin!!! Tusinde tak!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...