torsdag den 17. januar 2013

Et lille pip.


Her bliver alt min tid og alt min energi investeret ligenu


Og det er en god investering. Vi har det godt herhjemme, virkelig godt faktisk.
Rita er en mild lille sag, bortset fra lidt aftenuro i starten har der bestemt ikke været mange hårde timer. De fleste nætter sover hun igennem og de vågne timer er hun mest af alt bare glad! Ester elsker hende og syntes hun er en sjov lille sag. Engang imellem syntes Ester hun er irriterende, men det meste af tiden er hun her jo bare, som en helt selvfølgelig del af vores liv! Så søskendeforholdet er vist ret så meget til den normale side :-)
Bloggeriet er helt lagt på hylden ligenu og bliver nok ved med det så længe Rita er længe oppe om aftenen. Men det er ikke min plan at holde op med at blogge, jeg håber jeg kan vende tilbage. Det håber jeg virkelig. Kreativiteten er det så som så med. Men engang imellem får jeg sneget 10 minutters strikkeri ind. Hvilket betyder at mit babytæppe er blevet færdigt. Det er på høje tid, inden hun vokser helt fra det.


17 kommentarer:

  1. Et lille pip er altid godt :-) Og man skal jo nyde børnene mens de gider. Alt det andet, skal der nok blive plads til i den anden ende.

    SvarSlet
  2. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlet
  3. Try this new app Life is a Game Mod Apk : which is most trending now.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...