fredag den 12. oktober 2012

Fredag eftermiddags-hygge




Selvom jeg klart er en fastelavn pige og syntes at Halloween skal pakke sammen og tage tilbage hvor det kommer fra, så er det altså stadig hyggeligt at lave græskarmænd. Ester tegnede og jeg skar for hende. Rasmus satte ører på. Jeg elsker de der børnetegnede ansigter, de har de mest fantastiske udtryk.
Da vi vågnede op til en frosthave, tænkte jeg at jeg hellere måtte redde de sidste smuler af blomster inden de gik til. Det blev der denne fine buket ud af. En weekend nydelsesbuket. Rigtig god weekend nydelse til jer også.

15 kommentarer:

  1. Det græskar udtrykker mange sindsstemninger på én gang. Rigtig fint er det. :)

    SvarSlet
  2. Det er nærmest den fineste græskarmand, jeg nogensinde har set. Buketten er også smuk :-)

    SvarSlet
  3. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...