torsdag den 31. maj 2012

Den store stofforæring.



Jeg har foræret næsten alt mit stof til min mor og far. Det er sindsygt, jeg ved det. Men jeg trængte bare så meget til at der skulle ske noget nyt, så nu er der altså blevet ryddet godt ud og der er plads til nye stof passioner. Til gengæld har jeg fyret over 1000 kr af i internetbutikker de sidste dage, så inden længe skulle posten gerne komme forbi med garn og stof i den helt store stil.
Hvilket minder mig om at det idag er sidste dag at Drops kører 30 % kampagne på uldgarn. Man kan altså lige nå at bruge aftenen til at købe sig fattig i kommende strikkeprojekter.. . . det er det jeg har brugt aftenen på. :-)

Ps: fik jeg nævnt at min mor har lovet at jeg gerne må komme hjem og rode i mit gamle stof, hvis nu der var et eller andet jeg skulle komme til at savne specielt meget !

2 kommentarer:

  1. OMG Line!!!
    Det må jeg sige....

    SvarSlet
  2. JA, jeg ved det. Det er vandvittigt. Men det føles faktisk godt. Eller det vil sige, der kommer nok en dag, hvor jeg bliver helt fortvivlet over ikke at have et stort lager at sy af. Men den dag, den sorg :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...