søndag den 3. juni 2012

Mens jeg venter....



.... på mine 40 nøgler gran der gerne skulle komme med posten en af de nærmeste dage, har jeg haft en lille vest på pindende. For den lille ny bebselade kommer sidst i oktober, så veste og sweatere kan der ikke laves for meget af.
Vi var til scanning forrige fredag, men den lille lort havde gemt sig godt og grundigt. Så, efter lidt moslen rundt, opgav sygeplejersken at scanne og sendte os istedet hjem med en ny tid. I fredags var vi så inde igen, denne gang lykkedes det at få alle mål osv. Resultatet var at det gerne skulle være en fin og rask lille pige.
Nu er jeg egentligt ikke rigtigt til det tøsede og lyserøde, ikke før at ungerne selv insisterer :-)
Men jeg kunne alligevel ikke lade være med at sætte lyserøde knapper i vesten. !!!

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, er det måske et mønster du kan dele, eller fortælle hvor er fra. For sådan en kunne jeg da også godt strikke til lillebror.

    SvarSlet
  2. Hej Josefine. Jeg syntes også at det er et super fint mønster. Jeg har fundet det hos " De små ting ". Men det er oprindeligt fra Familiejournalen: http://www.familiejournal.dk/Handarbejde/Strik%20til%20born/2010-03-Babys-uldne-undertroeje.aspx
    Jeg har ændret lidt i det, så der er kommet et " knappestykke " . Det er der ikke i originalen.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med lillesøster. Her venter vi jo også en efterårsbaby, så jeg er igang med at strikke i str. Helt lille! Lige nu er der en heldragt på pindene, den er bare for sød....

    Vesten du viser skal jeg også ha strikket nogen flere af.

    Glæder mig til at se dit (store) garnindkøb.

    Kh

    SvarSlet
  4. Jeg er simpelthen nødt til at drille lidt :-) Jeg håber ikke du venter på 40 nøgler gran - men på 40 nøgler garn !!! Selv om jeg også synes det lyder som en sindsyg stor mængde.

    SvarSlet
  5. Henny: så godt min tastefejl tidligere idag og tænkte også at det var en gedigen gang julepynt der ku komme ud af det :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...