mandag den 9. januar 2012

Shane kassen



Min veninde fortalte den anden dag at de hjemme hos dem havde lavet en Shane kasse. En kasse fyldt med pynte diller daller, gamle mælkekartoner og piberensere. Det har tit irriteret mig at vi havde alt det diller daller, men at det aldrig bliver brugt. Tænk at tanken om at samle det hele, istedet for at ha det spredt ud over hus og garage, ikke har slået mig før. Vi tyvstjal ideen og det her er den første kreation Ester har lavet, hun har selvfølgelig døbt den Ester !!!

3 kommentarer:

  1. Vi gav vores yngste på 7 en "færdig" æske fra Shanes univers...det var en racerbil...der er dog bygget ti andre figurer,- men ingen racerbil. Han elsker at nørkle - og sidde med sin limpistol...:-))

    SvarSlet
  2. Åh, det er fedt. Jeg bliver så glad når hun gider sådan noget. Glæder mig lidt til hun bliver ældre og kan svinge en limpistol.

    SvarSlet
  3. Nej Ester er virkeligt fin. Sådan en kasse vil jeg også ha, selv om Asger Willy (1 1/2 år) nok ikke forstår meningen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...