fredag den 6. januar 2012

Den lille rørhætte

I denne uge har jeg haft Helle fra Vægelsind i telefonen mange gange. Grunden er denne her rørhætte. Vi har begge siddet derhjemme og tegnet og syet, for derefter at vende resultatet over telefonen.
Jeg må indrømme at Helles version af rørhætten sidder bedst, men okay hun er også under uddannelse som teknisk designer, så jeg tænker at jeg er undskyldt! Det var også hende der kastede ideen om rørhætten på bordet. Det syntes jeg tilgengæld er rigtig sur røv, for jeg syntes faktisk at det er en super fed ide.
Rørhætten på billederne er syet efter hendes mønster. Måske i en dag også får et billede af mit mønster.



Helles udgave kan du finde her

4 kommentarer:

  1. Øv kan ikke se hætten eller mønsteret i din biks!!! ;-) holder øje og krydser mine pølser for at det kommer.

    SvarSlet
  2. ja jeg vil også gerne se din version. det er en superfed ide :)
    kh Emma

    SvarSlet
  3. Hej allesammen. Tak for jeres søde kommentarer. Jeg kan ikke rigtigt gi mønster væk, da det ikke er mig der har tegnet det. Men kig forbi Helle på vægelsind... det er nemlig hendes. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...