tirsdag den 10. januar 2012

Åh Lækkerhed.






Lækkerhed, lækkerhed.
1: Mumikopper, som faktisk er en bryllupsgave. Selvom det er et halvt år siden vi blev gift, var det ikke alle gavekortene der var blevet brugt. De pynter så fint ved siden af mit strikketøj. Hvilket faktisk er en gave til min søster. Koralfarvede sokker. Efter at have produceret hele 6 hjemmestrikkede julegaver fik jeg for ondt i armen til den sidste sok! Jeg er vist lidt lang tid om alt der har med gaver at gøre!

2: Nyt bord og nye stole til spisekrogen. De er blevet tigget ud af mine forældres arme. Stolene har vi haft i et par uger og bordet kom i weekenden og det har klart forbedret lækkerheden herhjemme. Og så er det bare top at her pludselig ser så ryddeligt og rent ud. Kender i det når man får nye møbler? Min mor og far og alle deres møbler og dimsedutter kan man finde på Fantastfabrikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...