fredag den 25. marts 2011


Så er sygemeldingen skudt igang. Det betyder diæt, hvor jeg skal prøve på at få bygget min krop op, så den kan klare det hårde arbejde. Det betyder strækøvelser og pilletagning, og så betyder det at jeg skal slappe af eller bruge venstre hånd i stedet for højre. Jeg gør mit bedste, men det tager nok lidt tid at vænne sig til det.
For et stykke tid siden lavede jeg en mulepose som denne her til mig selv. En af mine kolleger gik helt i svime og har nu en måned snakket om at sådan en ønsker hun sig i fødselsdagsgave. Det kunne jeg jo ikke lade gå forbi, så nu mangler den bare at blive pakket ind og få et fint kort på. Jeg håber hun bliver glad.



Esters bog er blevet klippe-klistret færdig, med lidt hjælp fra Anna, der var så sød at sende en limstift der IKKE rynker papiret. Det er fantastisk. Nu mangler den bare at blive lamineret og få sat ringe i. Så er der jo også to gode grunde til snart at besøge dem på arbejdet: Gavegivning og lån af lamineringsmaskine. :-)
Nu skal armen vist have lidt ro, så mon ikke jeg besøger sofaen med en bog om lidt.

1 kommentar:

  1. Hej Line

    Hvor er Esters bog bare blevet fin - den skal hun nok blive glad for. Jeg får meget lyst til at gå i gang med samme projekt, men jeg er bagud med Laras scrapbog, så den må nok hellere blive opdateret, inden jeg går i gang med nye projekter...
    Ha en god weekend.

    KH
    Anna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...