fredag den 21. januar 2011

Vendestrik

Inden jul lovede jeg mig selv, at når min arm engang begyndte at arte sig, så måtte jeg købe den nye vendestrik bog.. Idag er den så blevet købt og den er fantastisk. Jeg er allerede så småt gået igang med en lillebitte hættetrøje. En veninde er lige på nippet til at ligge et barn og jeg håber sådan at jeg kan få den klar til tiden. Så det er tidspres og dårlig arm i en og samme pakke... ikke nogen god kombi.  Men anyway... så er jeg i strikkehimlen, for bare det at være igang er fantastisk. Jeg har lige hentet kæresten fra en 26 timers vagt på arbejdet. Så der er dømt totalt fladen ud og strikken i sofaen. Go fredag til alle.



3 kommentarer:

  1. Hej Line
    Jeg har sendt en blog-award til dig. Jeg håber, du vil lege med :-)

    SvarSlet
  2. déclaration officielle sacs répliques de bonne qualité regardez ici dolabuy gucci Obtenez plus d'informations réplique louis vuitton

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...