lørdag den 18. december 2010


Der har været julebag og kælketur, det er den rene hygge. Men det trækker også tænder ud, for det virker som om at med Esters 2 års fødselsdag kom også trodsalderen. Idag har jeg gjort noget, jeg ellers ikke har gjort i laaaang tid, jeg tyede til "hjælp til selvhjælp" bøgerne om børn. Men jeg bliver altid lidt skuffet og tænker om forfatterne mon overhovedet har børn selv, for der er flere ting der bare ikke ville fungere i praksis, ihvertfald ikke herhjemme. Men ja, okay jeg kan jo bare lade være med at læse i dem og det gør jeg så... og håber at vi får håndteret det uden alt for mange bommerter.

 

Jeg har sådan lyst til til at sy for tiden. Den anden dag kastede jeg mig over en kjole til Ester. Men jeg ved simpelthen ikke hvad der sker. Jeg syede den i str. 92 og var bange for at den ville blive en anelse for lille, da hun mere er på vej ind i 98. Men der er helt kuk i størrelserne, for den er ihvertfald 1-2 numre for stor. Mærkeligt..... det kan være at i får et billede af den om et års tid, når hun er vokset ind i den :-)
Min sytrang er ikke rigtigt blevet stillet, så næste trin er en eller anden form for holder til mine strikkepinde.
Hvis der er nogen der har været ude i sådan noget, så tager jeg meget gerne imod gode ideer! Go lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...