lørdag den 6. november 2010

Hæklet grønt.

Forleden holdt vi, som jeg tidligere har skrevet, fødselsdag for Ester. Som en del af vores gave fik hun noget hjemmehæklet grønt. Min mor og søster gik lidt i banjo over dem. De syntes simpelthen at de var så fine. Det også min mor og søster jeg skal holde julemarket sammen med og de syntes altså at der skal være hæklet grønt med. Så, de sidste par dage har jeg hæklet løs. Det tager lidt tid at få dem produceret og da der ikke er længe til markedet har jeg besluttet at holde mig til de sikre, dem der allerede ligger i hånden. Men selvom de er sikre, syntes jeg stadig de er fine. Specielt porren og auberginen er mine ynglinge.

3 kommentarer:

  1. har du selv fundet på opskrifterne ? eller har du dem et sted fra ? ville nemlig gerne selv prøve at lave sådanne :)

    SvarSlet
  2. Hej Marolle. Det er frihåndshækling. Jeg har hæklet en hulens masse dyr i tidens løb, så det der med at forme ligger lidt i hænderne. Men jeg vil gerne prøve at lave en løs vejledning til hvordan man former tingene hvis du er interesseret ?

    SvarSlet
  3. ihh det ville jeg rigtig gerne, MANGE TAK!! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...