onsdag den 18. august 2010

Stilstand.

Der sker ingenting på den kreative front i disse dage.
Med en datter der råber NEJ..... hver gang hendes mor kommer inden for rækkevidde, så tager alle de små dagligdags gøremål en masse tid og energi. Hun får engang imellem sådan en periode hvor enten jeg eller hendes far er helt ude i kulden! Jeg ved at sådan er det nok bare med børn engang imellem, men det trækker nu alligevel tænder ud med sådan en brat afvisning.
Dertil er jeg lige begyndt på nyt arbejde, det tager også lidt energi.
Så jeg ser frem til weekend og forhåbentligt lidt flittigere hænder.
Jeg er dog så småt igang med elefant-kjolen og så er der gult på strikkepindende, for denne her kjole kunne jeg ikke stå for. Jeg har planer om at ændre lidt i ærmerne, for sådan nogle ærmer med lidt puf er simpelthen for svære at få ned i en flyverdragt! Derfor bliver det til lige ærmer og nok også hele ærmer istedet for tre-kvarte. Manden i huset mener at der skal en lille bi på, istedet for blomsten. Ingen ringe ide, Nu må vi se hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...