fredag den 13. august 2010

Husflid-skabet..... nu med nyt look.

Jeg har leget lidt med udseendet på bloggen. Og phew, det er lidt en udfordring.
Men et og andet er der da sket og så må resten komme hen ad vejen, når jeg lige så stille lærer mere om opbygingen.
I mellemtiden fik jeg min første faste læser. Karen, du er bare så meget inde i varmen hos mig !!!

Jeg kan lige indskyde at jeg var i Stof2000 den anden dag. Egentligt syntes jeg ikke at det er så tit de gemmer på skatte. Men, men..... det sker: Og det der skete den anden dag var rækker af grønne elefanter.



Det er så fint. Jeg tænker at det skal blive til en ny kjole til Ester. Jeg har hæklet lidt på en rød kant der skal sidde nederst på kjolens skørt og måske også i halsen. Det må tiden vise.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...