fredag den 30. juli 2010

Tøsetop fra Pickles.

Jeg er gået igang med at strikke denne her fra Pickles. Den er superfin og super enkel. Et rigtigt nybegynder projekt. Men, ærmerne skulle strikkes på strømpepinde!
Der er et helt specielt sted i helvede til strømpepinde. Jeg kan simpelthen ikke med dem. De klirrer og virrer imellem mine hænder. 2 gange faldt de sågar ud af maskerne.
Jeg har forsøgt at lære mig den der loop metode, hvor man kan strikke med almindelige rundpinde, men den sidder altså ikke helt på rygraden endnu.
Men nu er de altså klaret de der ærmer og der er kun hyggestrik tilbage.
Blusen er ændret en smule, ikke fordi der er noget galt med mønstret, men fordi jeg havde lidt for travlt med at se fjernsyn, istedet for at tjekke mønster. Jeg håber den bliver fin alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...