mandag den 9. august 2010

Tøsetoppen der blev til kjole.


Så blev den færdig tøsetoppen. Den er blevet rigtig fin. Jeg tror ikke at det er lyv hvis jeg siger at den har kostet under en tyver at lave. Den er strikket af bomuld, noget jeg bare havde liggende efter et mega indkøb engang. Og der er virkelig ikke gået meget garn til.
Men det allerbedste er at den er blevet en anelse lang, hvilket gør at Ester helt bestemt mener at det er en kjole. Så, hun vil vildt gerne have den på, og jeg kan bare nyde at kjole ikke nødvendigvis er lig med hello kitty og lyserød.
Det er lidt over en uge siden at den blev færdig og den har været så stort et hit, at den har været på lige lidt for mange dage uden at blive vasket.
Jeg har allerede slået op til en til, men denne gang i uld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...