torsdag den 5. juli 2012

Hvidt i hvidt












Tidligere idag sendte jeg Ester afsted på et par dages sommerferie hos farmor og farfar. Jeg har aldrig været god til at sende hende afsted. Lige meget HVOR meget jeg har glædet mig til fred og ro, så virker det helt forkert og hjerteskærende at sende hende afsted. For at sige det på den pæne måde, så gør graviditetshormonerne det ikke bedre ! Måske Rasmus fornemmede hvor mit humør bar hedad, for han kom hjem med det smukkeste blomsterflor til mig plus en københavner stang :-)
På pindende har jeg et lille babytæppe. Det driller mig lidt. Jeg syntes at det krøller sammen omkring mønstret! Så, jeg skal nok bruge aftenen på at finde ud af om det skal laves færdigt, eller om det skal lade livet for et andet projekt.

1 kommentar:

  1. Hvis det er nogen trøst, så har jeg det på nøjagtig samme måde...uanset hvor meget jeg glæder mig til afslapning eller til en fest eller what ever, så går mit hjerte en lille bitte smule i stykker hver gang jeg kører fra mine drenge...også selvom det er hos farmor og farfar eller bedstemor og bedstefar, hvor alt er en fest og man må alting....måske netop derfor egentlig...:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...