lørdag den 19. maj 2012

Et par uger vendt på hovedet....


Løjtnantshjerte. Billede lånt her : http://www.haven.dk/hwarticles.asp?detail=17809
Sådan føles det. Som om de sidste par uger har været lidt i omvendt-verden.
Siden sidste indlæg har jeg mistet min mormor. Det er på den ene side helt okay og på den anden side slet ikke til at bære. Det er helt okay, for hun var en gammel dame, der havde haft et langt liv og hun var helt klar til at sige farvel. På den anden side slet ikke til at bære, for vi kommer allesammen til at savne hende helt forfærdentligt. Hun var et fantastisk menneske, lidt en rebel af sin tid, tolerant, omsorgsfuld, rummelig, kærlig, nærværende, socialdemokrat af hjertet i en tid hvor der virkelig var brug for arbejderkamp og ikke mindst en fantastisk mor, mormor og oldemor. Hvis jeg i mit liv kan nærme mig hendes ro og nærvær så er jeg taknemmelig. Sammen med min søster gav vi hende en sidste buket af engblomme og løjtnanthjerte. Det er en dejlig tanke at de fra nu af altid vil minde mig om mormor.

1 kommentar:

  1. Din mormor lyder som en fantastisk kvinde, så selvom hun måske var mæt af dage kan jeg godt forstå at hun bliver savnet meget.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...