fredag den 8. juli 2011

Baby-pjattet.


Ham der Theo var altså ret så lækker. Så jeg kom hjem og var helt babypjattet. Det har udmøntet sig i et par baby projekter. Til aften har jeg syet et par pusle underlag.
Når de er trillet rundt, til at komme i tasken, hæftes de sammen ved hjælp af to knapper og en elastik. Elastikken er bundet sammen med et knob jeg fandt på nettet. Og hvis jeg ellers har bundet det rigtigt skulle det kunne holde en sejlbåd på plads, så mon ikke det også klarer et pusleunderlag :-)


På bagsiden er der frotte med gummi. Frotte ud mod kroppen selvfølgelig. Så kan man tisse osv. uden problemer. Da Ester var lille havde vi et der ligner, og hun brugte meget tid med bar numse på tæppet.
Planen er at Theo får det ene, og så tror jeg det andet bliver sat til salg på Fantastfabrikken .

3 kommentarer:

  1. hvor er de fine - hvis du stadig har det i de blå farver og den er til salg, hvor meget tager du så for sådan et?

    SvarSlet
  2. Jeg har den faktisk og har ingen baby til den :-) Jeg kan slet ikke tænke lige nu. Men jeg tænker lige lidt konstruktivt en af de nærmeste dage, og så vender jeg tilbage :-)

    SvarSlet
  3. Helt ok - vi har en lille dreng på vej og selvom jeg sikkert er godt på vej til at købe alt for meget, ser den jo både fin og praktisk ud.

    Du kan bare vende tilbage, når du har tænkt :-) Jeg har også en del retrostof liggende, hvis du er på udkig efter den slags.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...