tirsdag den 31. maj 2011

Villa Villekulla vs. Barbies dreamhouse

Der er lidt langt mellem snapsene på bloggen for tiden. Jeg ved det. Men dagene fiser derud af og jeg får ordnet lidt her og der, får strikket lidt osv. Bare ikke noget der ender i fine projekter.
Blandt andet har jeg idag fået sat lampe op på soveværelset......efter 3 år! Det bliver fantastisk at kunne se hvad der er i tøjskabet :-)
Esters genbrugs-dukkehus er blevet malet og manner hvor har det taget lang tid. Men nu står det der. Det skulle ligne Villa Villekulla, men jeg syntes egentligt mere at det ligner Barbies Dreamhouse. Ester udbrød " Nej, det er så fint mor. Der er lyserød på" da hun så det. Så mon ikke den lille dame er tilfreds!
Jeg har fjernet det gamle tapet i et af rummene... det tog en hel aften. Så en dag i nærmeste fremtid skal der ny tapet på. Men Ester har ventet spændt, så nu får hun lige lov til at lege med det lidt, inden jeg sætter mig på det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...