mandag den 2. maj 2011

Lidt fra de sidste par dage.


# Ungerne der hygger i haven. Datter og ynglingsnevø i sandkassen. 
# Ny neglelak... totalt sommerklar.... jeg mangler bare tærene.
# Bryllupsinvitationer klar til afsendelse. .... Vi har vist noget med regnbuer.
# Nyt sofabord. Direkte importeret fra Fantast fabrikken.
# Nye shorts til Ester, som jeg egentligt først syntes var lige lovlig kække. Men da de kom på, viste de sig   at være fantastiske. Baggy-bermuda i skøn forening med hippie glæde. Ester elsker dem... der er jo hjerter på :-)
# Hjemmetræning fra Fyssen...... Ja, det er strikketøjet. Fys Jacob : " Du skal lige tænke over hvad du kan lave derhjemme der belaster håndledet.... for jeg tror vi bliver nødt til at provokere det lidt " MIG: " Noget? altså noget som i strikke... jeg vil herre gerne strikke. JA, Jeg er lidt en gammel dame, gemt i en 30 årig krop" Fys-Jacob: " Ja, strikke ville være rigtigt fint! Det med den gamle dame skal du ikke være ked af, jeg er helt pjattet med Jo-jo'er. Men det er måske mere en lille dreng i en gammel mands krop"
Så nu strikker jeg.... DET ER FOR VILDT.

7 kommentarer:

  1. Så er noget af mit stof igen blevet forvandlet - super ide...

    SvarSlet
  2. Yay! Til strikning. Og bryllupsinvitationer. De så fine :-)

    SvarSlet
  3. Kære Line

    Jeg er absolut vild med de bukser! Nej, de er ikke for kække til min smag. Har du mere af det stof, og vil du sælge eller bytte?

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. Jeg ser først dine btyllupsinvitationer nu. De er jo intet mindre end geniale!

    SvarSlet
  5. Lise: Jeps. så blev det brugt. Det er dejligt at ha sådan nogle godter liggende på lager.
    Asli: Ja, jeg strikker... det er fantastisk :-)
    Junette: Tak....vi er også blevet rimelig tilfredse med dem selv.

    SvarSlet
  6. Skønne billeder....griner lidt af det der med at være en gammel dame gemt i en 30 årigs krop...for min mand påstår hårdnakket at jeg i virkeligheden er en mormor, som er gemt i en yngre krop:-) :-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Malene: Jeg har også hørt det et par gange. Men prøvet at tage det med ophøjet ro! Tænker at ens mentale alder og ens kropsalder jo mødes på et eller andet tidspunkt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...