onsdag den 27. april 2011

Brudekjole eller bryllupskjole.


Jeg går lige og tygger på det. For kunne det her være min brudekjole? Eller skulle den måske bare være en kjole til de mange sommerbrylluper jeg er inviteret til? Det er svært. Men jeg har heldigvis en brudekjole-shoppedag aftalt med veninderne, så måske jeg finder noget der, der slår den. Men fin det syntes jeg altså den er. Den sidder perfekt og så er den virkelig one of a kind.
PS: Jeg har lige downloadet Picasa 3 og kan nu lave kollager..... manner. Her ser i første forsøg. Det blir skæg :-) 

7 kommentarer:

  1. Sikke en skøn kjole - og hvor heldigt at den sidder godt :)

    Jeg synes godt at den kan være bryllupskjole, men du kan jo sagtens holde øje alligevel og se, om der skulle dukke én op, som føles endnu mere rigtig :)

    Selv blev jeg gift i en sort kjole i 50'er-snit, så altså også lidt utraditionelt.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Mirjam. Ja, det er så heldigt og meget meget sjældent at de der gamle kjoler klæder mit korpus.

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin og det er da fedt at have en kjole i baghånden hvis ikke du kan finde noget der slår denne her!

    SvarSlet
  4. Den er så fin, det kunne være en rigtig flot bryllupskjole til sommer :)

    SvarSlet
  5. replica bags chicago blog here y6t52s6v45 replica bags australia replica bags in pakistan replica gucci bag z8t68i3s49 7a replica bags wholesale this post r4x53h5e86 aaa replica bags replica prada nylon bags

    SvarSlet
  6. Look At This v6f74o2l04 replica louis vuitton replica bags philippines greenhills a4z05z4p49 Visit Your URL m9m66a9m01 replica designer bags replica bags vancouver o4p13w3c86 replica bags sydney replica gucci bags g0s99e4e02 replica bags philippines wholesale

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...