mandag den 4. april 2011

Overflod.

En forlænget weekend hos mine forældre har budt på havearbejde, loppefund og selvfølgelig familiehygge. Familien var samlet for at hjælpe min mormor med haven. Den skulle laves lidt lettere tilgængelig, for hun er altså ved at være en gammel dame. Så mig og Ester pakkede kufferterne og drog mod landet.
Lopperierne blev til den rene overflod. To ekstra vattæpper har fundet vej til vores lille husstand, nu er vi vist oppe på 11 så mon ikke vi holder varmen ? Et helt blomstret stel blev det også til. Nu er det ikke fordi vi mangler tallerkener i forevejen herhjemme, men nu har vi nogen der matcher. WOW vildt :-)





1# Ester i haven med sit ny-syede halstørklæde.
2# Husstandens tallerkener. Flere skal sorteret fra for at gøre plads til det nye stel. Det nye er det blosmtrede til højre, resten af det skulle lige en tur gennem opvaskemaskinen.
3# To styks vattæpper. Til den voldsomme sum af 20 kr stykket. Knus Elsker dem.
4# Nyt forårs halstørklæde til mig selv. Mon ikke det bliver færdigt idag.

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine fund! Og totalt lækkert tørklæde :-)

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt, jeg har nogle æggebægere om nogle mini-tallerkner, i samme stel som det orange/gule i øverste højre hjørne. Det er fint!

    Er det Lotus-tallerkner i midten? Også fine :)

    SvarSlet
  3. Tak Karoline.

    JA, Julia. Det er Lotus og jeg elsker dem. Tror faktisk jeg fandt dem på gaden engang inden jeg overhovedet havde hørt om lotus.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine billeder! Elsker alle dine tallerkener! :D Super fine retromønstre! :D

    SvarSlet
  5. replica bags high quality webpage c3s65c5i53 replica ysl bags australia top article n9s85b9h57 replica bags replica bags china replica bags dubai hermes replica k8r36q0s06 replica bags us

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...