søndag den 13. marts 2011

Godter fra en travl uge.

 




1:Endelig EG's bog. Har længe undret mig over at andre kunne sy til deres små børn efter EG. Det var så fordi den bog jeg havde hedder 5-11 år, Anne opklarede mysteriet for mig .. at der findes en 0-4. Jeg var fluks ude og købe den og har fået klippet op, med dog ikke syet endnu.
2 : Byttestof. Undtagen det hvide med de små grønne blomster. Det lå på Esters plads nede i vuggestuen den anden dag. Det er et sengesæt der er gået itu og pædagogerne tænkte at det måske kunne blive til en sommerkjole til Ester. Sødt ik :-)3: Tapeter fra mine forældres lager.
4: En længe ventet strikkeopskrift. Min mor har sådan en strikket undertrøje. Jeg tror oprindeligt at det er min mormor der har strikket den. Og den undertrøje har gået på skift mellem min søster, min mor og mig. Nu er opskriften endelig dukket op blandt min mors gemmer. Jeg glæder mig så meget til at prøve den af. I billedets firser indpakning ser den lidt kikset ud, men den er altså fantastisk.
5 og 6: Tøj fra mors og fars mindekasse. Den hvide bluse med broderierne er der lidt tvivl om hvor stammer fra, Men jeg er ret sikker på at den blå kjole både har siddet på mig og min søster. Nu kan Ester fise rundt i det, i den kommende sommer.

2 kommentarer:

  1. Hej Line

    Så fik du bogen:-)
    Godt jeg kunne hjælpe. Glæder mig til at se dine kreationer fra den. Et godt råd: Bukserne er meget brede - jeg tager 1½ cm fra i hver side, hvis de skal passe min Lara, som er en slank pige.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Hej Anna. Jeg fik lige tjekket bloggen 5 minutter for sent.. Havde lige syet lommer på de første par bukser. Men nu er Ester heldigvis godt i stand :-) Så de passer meget godt.
    Men tak for tippet.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...