tirsdag den 8. marts 2011

Cowboyvesten står til søs.

Jeg har tænkt lidt e veste på det sidste. Sjovt nok kan jeg se at det er vi flere i blogland der har. Eller også er jeg bare tunet så meget ind på veste at alle fanger mit blik. Her er det blevet til en lille maritim cowboysag til Ester. Desværre er hun ikke for fjollet med at have den på. Og selvom hun ikke er en ørn til at tage tøj af og på, så kan hun altså godt krænge sig ud af den her.
Planen er at der skal sættes nogen til salg i mine forældres biks.
En fin lille en med ærmer er også under opsejling. Jeg så det med ærmerne på en blog den anden dag, men kan desværre ikke huske hvilken. Ihvertfald var det meget fint, så den går jeg og tygger lidt på.

6 kommentarer:

  1. Jeg er også vestetosset for tiden...men de er jo også alle vegne... Og er det virkelig tiden til at genoplive denim-vesten igen? Ja, skisme er det da så...

    SvarSlet
  2. super sød vest! :O) jeg har også lavet vest i går - så måske er der bare gået VEST i blogland! haha.

    God dag

    mette

    SvarSlet
  3. Ja måske er der vestetrend og man er faldet lige i gryden unden at have opdaget det.

    SvarSlet
  4. Hej Line

    Superfin vest - især detaljen med den røde tråd på lommen er jeg helt vild med. Ja, veste er et hit lige nu. Jeg har også flere oppe i mit hoved, men det kniber med at få tid til at få dem lavet.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. i thought about this p1q25z1e24 louis vuitton fake zeal replica bags reviews replica bags online shopping gucci replica handbags i1n02p5j01 replica bags korea replica bags for sale look these up m1j31m1t91 replica bags reddit

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...