lørdag den 29. januar 2011

Lørdags syslerier og loppefund.

Der er dømt sysle dag. Ester er hos sin mormor og morfar. Hvor føler jeg mig priviligeret når familien gang på gang spørger om de ikke må låne hende. Det er så dejligt at de er der og at de elsker at være sammen med hende. Det er skønt både for Ester og hendes forældre :-)
Symaskinen er igang. Jeg arbejder på et fastelavns kostume til Ester. Hun vil gerne være kat. Udfordringen er at lave noget der bare ligner en kat, men som hun også kan holde ud at have på. Det er blevet til en hættetrøje, med brun mave og ører. Ørerne driller. Måske vi bliver nødt til at fortælle pædagogerne at hun er en kat.... og ikke en bjørn!

Jeg er igang med ørene nu... i får lige et billede når den er færdig.

Jeg var på den helt store loppetur igår Og fandt godter... billige godter. Jeg rundede også Husflid og der var som altid godter i stride strømme... men desværre ikke så billige.




Det orange og gule frotte er fra Husflid. Resten er lopper. Mmm der er grobund for en god kreativ dag. Måske det gule frotte ender som et cover til overlockeren.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...