fredag den 7. januar 2011

Fantastiske 100 læsere...!

  Det er så fantastisk ! Så fantastisk at der nu er 100 mennesker der har lyst til at følge med i mine kreationer.... også når det er sådan nogle sære nogen, der ligner toiletpapirsholdere :-)
Jeg er lidt rørt. Og sender alle jer, der støtter mit blogprojekt ved at kigge forbi, en lun tanke.
100 læsere, det betyder faktisk at der for hvert indlæg jeg har skrevet, er en mere der gerne vil følge med. Det skal fejres syntes jeg, som god tradition er her i blogland. Så, jeg går rundt og tænker over hvad jeg kan finde på til en giveaway. Jeg snurrer lige videre over det og har forhåbentligt fået en rigtig god ide imorgen.
En fantastisk afslappende og hyggelig weekend til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Tillykke 100 læsere er så dejlig magisk et tal :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 100. Det gør bare en fordkel at der er nogle, der læser med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...