tirsdag den 21. december 2010

Elefanten tager sig en slapper....

Elefanten er blevet lavet færdig, den tager sig lige en slapper, for det er hårdt arbejde sådan at blive til.
Det ville nok være synd at sige at jeg har gjort Bad Monkey kunsten efter. Det har ikke noget med min hæklekunnen at gøre, men med materialevalget......... det er jeg blevet enig med mig selv om.
Men mon ikke der er en lille Ester der bliver glad for den trods alt.
De sidste julegaver er lavet færdige og pakket ind, vaskemaskinen arbejder på højtryk, så det fine juletøj kan blive rent. Og resten af dagen kommer nok til at gå med lidt juleoprydning.... det er altså bare hyggeligere når man ikke skvatter og legoklodser og tylskørter! Ellers.... så er det vist lige ved at være jul!

6 kommentarer:

  1. Hold k... det gik stærkt. Den er da rigtig sød. Hvad har du brugt for noget garn i modsætning til Bad Monkey?

    SvarSlet
  2. Jeg tror hendes er hæklet i bomuld. Min er lavet i noget rimelig tyk uld jeg havde liggende. Men jeg har heller ikke hæklet efter den opskrift hun har, så det er ikke så mærkeligt at den ser anderledes ud :-)

    SvarSlet
  3. Har du freestylet? Så er det godt nok super sejt gået! Synes den er rigtig, rigtig sød.

    SvarSlet
  4. Jep den er freestylet... og tak. :-)
    Den gik også rent ind hos Ester og ligger ligenu og putter med hende i sengen.

    SvarSlet
  5. Elefanten er skøn!!! Så dejlig, at jeg lige nu overvejer, hvilke farver, der kan gå til en elefant her hos mig.
    Men!! Jeg er nødt til at sige, at du skal tage dine smerter yderst alvorligt. Har selv døjet med det - og det er bare ikke for sjov. For så bliver det bare kronisk - og så er det slut med alt det sjove.

    SvarSlet
  6. Den er rigtig sød! Godt gået - og hvor er du vild til at freestyle-hækle :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...