mandag den 22. november 2010

Julemarkets billed spam.


Mens en masse andre hyggede sig til julemarket i Odense, arbejdede min mor, søster og jeg som tidligere sagt på højtryk for at gøre klar til vores eget lille julemarket. Det bliver afholdt i den kommende weekend. Efter i meget lang tid at have følt at vi var bagud, begynder det nu at se ud som om vi når det hele... sådan da :-)
Tilbage er der småtterier der kan ordnes i sofaen til fjerner om aftenen og det er skønt, fordi trætheden begynder at melde sig. 
Ellers går det løs igen på torsdag når vi har fået fri for arbejde. Så skal lokalet piftes op( et ikke særligt charmerende fælleslokale i vores haveforening ) og det kræver sin kvinde at få de babyblå vægge til at se julehygge agtige ud. Men det lykkedes sidste år, så mon ikke vi klarer den igen iår. 
Jeg fik knipset billeder af nogen af sagerne idag, det hele er klodset godt op, men jeg håber i kan se potentialet alligevel. Selv er jeg SÅ meget fan af juletræsstjernen ( den på toppen ) måske faktisk så meget at jeg overvejer om vi skal have et juletræ iår... bare et lille et, så stjernen har noget at sidde på.
















13 kommentarer:

  1. Den er jo skøn den topstjerne der...

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv helt pjattet med den.

    SvarSlet
  3. Fantastiske julestjerner - jeg har aldrig set noget lignende (positivt ment)

    SvarSlet
  4. Jeg er også heeeelt vild med topstjernen!! Måske jeg må linke til den til min julekalender og post om anderledes topstjerner?

    SvarSlet
  5. WOW! Sikke da, I har produceret! Det ser vildt godt ud:)

    KH
    Kat, der er træt efter julemarked

    SvarSlet
  6. Jeg er også vild med stjernen. Hvor bliver den solgt henne?

    SvarSlet
  7. Tak for søde kommentarer, det varmer så mægtigt.
    Frk. T: Det kan du tro du må, du er også velkommen til at låne billedet hvis du har lyst.
    Junette: På Amager, kongelundsvej, elmegårdens fælleshus. Ville gerne sende til dig hvis du er interesseret. Jeg tvivler bare på om den har så god af en tur igennem post danmark. :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er også helt vild med de topstjerner! Og jeg mangler faktisk en. Hvis de ikke kan sendes med posten, har du så lyst til at dele med os hvordan vi selv kan lave en?

    SvarSlet
  9. Fine ting I har fået lavet:) Har du forresten undersøgt, hvor meget stof du kunne undvære af dem med hjerter? Vi kan aftale nærmere over mail. Bare skriv til: Malene_schwartz@hotmail.com:) Vi kan sagtens vente med at bytte til efter jeres marked:)

    SvarSlet
  10. Sikke flittige I har været og lavet skønne ting.
    Uroen med de japanske lygter og valmuekapslerne er så fin - måske især fordi man ved hvor skøbelige de japanske lygter er. Har I behandlet dem med noget?
    Juleroserne er blevet rigtig gode - min mor har efterfølgende talt med flere veninder, og de husker fremgangsmåden helt forskelligt, så der er nok mange måder at lave dem på, og ingen er mere rigtig end andre. :-)
    Håber I får et rigtig godt marked

    SvarSlet
  11. Hej Folkens.
    Jeg skal lige igennem det her julemarket og så kan det være jeg ser på en vejledning.
    Julie: Nej, de er ikke behandlet med noget, det er bare min søster der har haft meget varsomme hænder :-) Med hensyn til roserne, så er det efterhånden også min erfaring at alle husker at have lavet dem forskelligt. Men så længe de bliver fine, så går det jo.

    SvarSlet
  12. Rigtig fine ting. Jeg håber, I får et fantastisk hyggeligt marked.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...