søndag den 21. november 2010

Afsluttede projekter gør godt i maven.

Efter en lang arbejdsweekend faldt jeg i søvn på sofaen kl 19. Jeps, det er ikke lyv. Så er det godt at have en kæreste der vækker en lige som Borgen går igang. Selvom borgen godt nok var en deprimerende omgang idag.
Jeg nåede ikke at tage billeder af alle julemarkedsgodterne. Så dem må i få en anden gang.
Jeg har arbejdet op til julemarkedet i over et halvt år, så det har simpelthen været så skønt at få afsluttet nogle af projekterne. Nogen har ligget i stumper og stykker og bare ventet på at blive samlet. Nogengange har jeg haft min tvivl om de overhovedet nåede at blive samlet og om de ville lykkedes. Men vi nåede det og alt i alt syntes jeg at det er blevet nogle rigtigt fine ting. Jeg må vist se om jeg ikke snart kan nå forbi min mor og få taget de billeder, så jeg ikke bare sidder her og rabler af mig uden billeder.
Men indtil da må i nøjes med de gode gamle julestjerner. Jeg kan rigtig godt lide de her små i guld og sølv.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...