lørdag den 9. oktober 2010

Kreativitet uden visuel indpakning.

Jeg har glemt mit kamera hos en veninde. Æv, så jeg kan slet ikke vise jer de ting der bliver produceret her i weekenden. Men, jeg kan jo altid lige fortælle jer det og så kan der komme en foto-kavalkade senere.
Et par forskellige alternative flagranker er under opsejling. Eller flag og flag, for indtil videre er det egentligt kun hjerter, men man ved selvfølgelig aldrig hvad der bliver tilføjet. De er lavet af papir og tapet, og det er faktisk lidt et trist gensyn med mit papir lager, for det svinder gevaldigt. Men en lille smule lækkerhed kan jeg da stadig presse ud af det.
Indimellem flagrankerne er de runde puder på hæklenålen. Men har man først hæklet og broderet et par stykker, trænger man altså lidt til pause og det er der " flagrankerne" kommer ind.

Kan i se det for jer? Måske, måske ikke. Der bliver vist nødt til at skulle nogle opfølgende billeder på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...