onsdag den 27. oktober 2010

Hverdags travlhed

Hverdagen trækker tænder ud for tiden. Der er slet ikke blevet produceret noget de sidste dage, hvilket er en lidt tam følelse, når jeg plejer at have hænderne begravet i kreativiteten hver aften. Det gør mig sært rastløs ikke at få lavet noget. Så det bliver skønt når tiden og energien melder sig igen.
Jeg har ikke engang nået at tjekke favorit bloggernes seneste indlæg og manner jeg føler jeg går glip af noget.
Til gengæld nåede familien en hyggetur i skoven i weekenden og så har jeg vist nok fået lovning på at det årlige julemarked bliver til noget. Det er nok meget godt, for vores lille hytte ville ligne et amerikansk villakvarter pyntet op til jul, hvis det skulle bære alt det julepynt jeg har fået lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...