søndag den 17. oktober 2010

Elektronisk nedsmeltning.


Alt elektonisk i vores lille hytte står af for tiden. Modtager boksen til fjernsynet driller, kærestens computer vil ikke tænde og min computer vil ikke gå på nettet. Nu har kæresten via. diverse fiks-fakserier fået min computer midlertidigt på nettet.
Pludselig finder vi ud af hvor meget vi bruger tingene og hvor handikappede vi føler os uden.
Men nu er jeg her... det lykkedes.
Igår var en fantastisk Lørdag. Hele familien skibede ud i det knitrende efterårsvejr og tog ind til midtbyen for at shoppe. Og manner hvor fik jeg shoppet lækkert papir. Så nu er hjerterankerne blevet udvidet til rigtige flagranker. Efter en god shopper og en kop kaffe i solen ved stormbroen, mens pruttebarnet sov, tussede vi hjemad.
Så var der overraskelses besøg af en gammel veninde, som jeg ser alt for sjældent. Da vi havde fået fodret både veninde og familie af med chili con carne og brocolli salat var der krea og afslapper på sofaen til den nye Robin Hood film.
Simpelthen lige en dag efter mit hovede.

Udover flagrankerne fik jeg også lavet flere stjerner af bånd. Sidst jeg var igang med at lave dem, syede jeg dem sammen i hånden og det tog en evighed. Igår fyrede jeg op under limpistolen og så var der ellers stjernefest. Det gik så hurtigt, Hvis jeg ikke var det før, så er jeg ihvertfald fan af limpistolen nu!
Nu vil jeg smutte ned til min mor . Vi skal lave forsøg med nogle silkepapirs roser, som hun mindes hang på hendes mormors juletræ. Hvis de bliver gode og og hvis nettet er samarbejdsvilligt, så viser jeg dem i aften.
Skøn efterårs søndag til alle.





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...