mandag den 6. september 2010

Babapapa under construction.



Så kom babapapa'en under nålen. Jeg havde egentligt tænkt at den skulle være større, men det restegarn jeg fandt frem rakte ikke lægere. Egentligt var det elendigt garn at hækle i, for det hang hele tiden ved nålen. Men men... det lykkedes. Nu mangler den bare øjne og mund.


Der gik virkelig lopper i den her i weekenden. Jeg fandt blandt andet denne kasse ( og tre til ) til lopper i Esters vuggestue. Under den orange maling gemmer der sig billeder. I ved de der billeder der er på de gamle institutionsting, så hvert barn ved hvor deres plads er, fordi de altid har mariehønen osv. Jeg ville rigtigt gerne have de billeder frem, men jeg ved ikke lige hvordan uden at risikere at ødelægge dem.
Til lopper på Bryggen fandt jeg alt dette fine broderegarn. Plus en brodere ramme. Jeg tænker at der skal broderes retro mønstre og julemotiver i stride strømme. For som Julia så klogt siger: Så er julen lige om hjørnet.

Alt i alt har det været en skønno weekendt. Jeg håber at din har været ligeså knas-dejlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...