fredag den 23. juli 2010


Kjolen til min datter Ester viste sig at være lige en anelse for stor. Men, hellere for stor end for lille. Så kan hun måske passe den til andre barnedåbe og fester.
Det var lidt en nervepirrende sag at sætte saksen i stoffet, for jeg ændrede lidt på mønstret og så er det aldrig rigtigt godt at vide hvad der kommer ud af det. Dertil er jeg meget glad for stoffet med de fine grønne blomster, så det skulle jo gerne ende med at blive til noget brugbart. Det gjorde det helt sikkert også... altså om nogle måneder når hun rigtigt er vokset ind i den.
Mønstret er fra Hanne og Sofie Meedoms "Børnetøj 0-3 år". Det er en genial sybog, hvis man vil sy børnetøj. Den er bygget op så man næsten kan lave alt. Hvis man så har fantasien og modet til at lave lidt om på nogle af mønstrene oveni.... så kan man vitterligt lave alt.
Ud over Børnetøj 0-3 år, har de lavet en der går fra 4-7 år, der er mindst lige så fantastisk.
jeg har lige luret at de har lavet en ny der hedder 8-11 år. Den har jeg ikke selv, men lur mig om ikke den holder standarden.
Ud over sybøgerne, har de kreeret en fin lille strikkebog, der helt sikkert også er pengene værd. Men det er en anden sag, så det må blive en anden god gang jeg roser den til skyerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...