tirsdag den 11. september 2012

Når man har været hjemmegående alt for længe...

.... så bliver de mindste ting lige pludselig MEGET MEGET STORE. Og fylder enormt meget, for eksempel:

- Om man skal tage opvasken nu, eller lige snuppe en kop kaffe først.
- At Nephew igen og igen har lavet et nummer der ligner alle de andre og at de igen og igen spiller det i radion.
- Om det måske alligevel havde været bedst at tage den ekstra støttestrømpe på, for niver det ikke lidt i blodårene på benet ?
- Om man skulle have lavet pølsehorn til fryseren, istedet for de der squash-boller.
- Hvorfor man ikke bare slukker for radioen når der kommer Monte Carlo, når nu man virkelig syntes at det er et irriterende program.
- Om jeg skal hende Ester tidligt, eller vente til de har fået frugt i børnehaven. 
- Om man skulle gå ud og finde det der broderigarn i garagen eller om man lige skulle drikke en kop kaffe først.
- Om man skulle skrive et indlæg til bloggen. Ejh helt ærligt der er jo ingenting spændende at skrive om.
- Skulle man spise vitaminpillerne nu, eller gemme dem til aftensmaden.
- At man virkelig burde tage ned og handle stort ind til køleskabet.
- Måske man skulle gøre klar til aftensmaden om formiddagen, så eftermiddagen kan nydes sammen med familien uden at skulle en masse praktisk.
- Hvornår mon posten kommer med pakken der indeholder min nye smart-phone. 

Realiteten er at jeg fik taget opvasken og bagt de der squashboller ( så må pølsehornene vente.)
Istedet for at hente Ester tidligt, fik jeg først nosset mig sammen efter frugten. Og istedet for at tage i netto, tog vi i Fields og købte helt unødige ting som guld-leggings og kuglepenne. Posten kom i de to timer vi var væk og jeg bliver derfor nødt til at vente med at få min telefon, til posthuset åbner imorgen. Da Rasmus kom hjem var der intet lavet klar til aftensmaden og køleskabet var kedeligt og halvtomt.

Nogen dage som hjemmegående er altså bare mere træge end andre.

Jeg ville gerne have smidt et billede på indlægget, men diskuterer stadig med mig selv om ikke det er helt unødvendigt, når nu jeg allerede har vist billeder af Lucky boy sunday dukken og babytæppet der er under konstruktion! Jeg bruger lige resten af aftenen på at diskutere med mig selv hvad jeg skal se i fjerneren.

2 kommentarer:

  1. Ja livet er ikke altid et eventyr, måske skulle du alligevel have taget hjem til din mor i dag :O)
    Bedre dag i morgen.

    SvarSlet
  2. Ja, det havde nok været væsentligt mere givtigt!!! Men tilgengæld glæder Ester sig helt vildt til teater imorgen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...