søndag den 2. september 2012

Hæklerier, lopperier og søskendekærlighed.





En hel enkel uro er blevet hæklet sammen. Helt og aldeles uden fabelader, men jeg er pjattet med farvesammensætningen. Det håber jeg også den kommende baby er.






Sidste weekends helt fantastiske loppefund. Jeg gik helt istå da den helt intakte stol lige pludselig stod foran mig, blandt en masse ragelse. Var lige ved at opgi at spørge til pris, fordi jeg bare gik ud fra at den var for dyr. Loppedamen, der "bare var medshælper" mente at den højest kunne være en 50'er værd. Jeg var selvfølgelig helt enig :-) Jeg var lige ved at løbe ud af loppe-shoppen, for tænk hvis dem der ikke bare var medhjælpere fandt ud af at jeg havde nuppet den så billigt. Nu står den og pynter ved mit sybord, for jeg kan slet ikke nænne at stille den ud i regnen.



Fjollerik og kommende storesøster. Vi tager engang imellem en snak med Ester om det der med at blive storesøster. Idag handlede det mest om, at sådan en lillesøster nok godt kan være ret irriterende engang imellem. Ester mente dog stadig at det bliver sjovt at lære hende at kravle, gå og danse. Og så fik lillesøster lige en møsser med på vejen.

4 kommentarer:

  1. Årh hvor er hun kær:-)
    Mega kup med stolen og sikke en lækker farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fantastisk at den lige er gul ! Men det betyder også at mit hjem begynder at se lige lovlig farve-koordineret ud. Gul sniger sig ind alle steder :-)

      Slet
  2. Superidé at hækle kugler til ophænget. Lige nu hænger min over børnenes køkken med hæklede cupcakes- men jeg tror da også der skal et par kugler til:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan jo altid lege at det er romkugler :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...