tirsdag den 7. februar 2012

Den forsinkede julesok.






Godt forsinket, blev julegaven til min søster endelig færdig. Jeg blev nødt til at ligge dem på hylden for en tid, for jeg havde strikket så mange julegaver at min arm begyndte at strejke.Min mor fik blandt andet et par i karrygule.  Heldigvis ville min søster heldigvis gerne nøjes med en enkelt sok i julegave, hvis det ku skåne mig for en sygemelding.
Sokkerne er strikket i almindeligt sokkegarn, koralfarvet. Det kan være lidt svært at se her i aftenbelysningen. Farven er helt forkert. Jeg tror at mønstret hedder forskudt rib.
Jeg syntes at de er vældig fine, men er bange for at de desværre ikke er så hårdføre. Men hvad, så er man fin så længe det varer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...