mandag den 24. oktober 2011

Rundstrikket nederdel.



Da jeg købte garn til halsedissen skød jeg ret så meget forbi da jeg skulle beregne garnforbrug.
Det er noget afsidigt lækkert garn at strikke i, så da der var to nøgler tilbage slog jeg straks op til en rundstrikket nederdel til Ester.
Den er strikket ret i skørtet, men med ribstrik i livet. Så tjekkede vi lige hvad der var i gemmerne af elastik, det blev til en fin neongul som jeg syntes fungerer rigtig fint med det grå. Rasmus foreslog at den der røde elastik/samle-dimmer ( Aner ikke hvad sådan en hedder :-) ) skulle på. Og vupti..... så var der en nederdel som jeg faktisk syntes er blevet rigtig fin.! Den lille dame er også godt tilfreds og ville for engang skyld gerne posere.

7 kommentarer:

  1. sikke en fin nederdel! Sådan én skal min pige helt sikkert have når hun bliver stor nok til at bruge nederdel! :-)

    SvarSlet
  2. Du laver bare sådan nogle søde ting og så er den jo så enkel din nederdel - den vil jeg have i tankerne til mine børnebørn, når jeg får tid til nye projekter :-)
    Jeg er vild med din halsmuffedisse eller hva' er det nu du kalder den :-))

    SvarSlet
  3. Neeeej okay verdenens fiiineste nederdel.

    SvarSlet
  4. Ihhh, hvor er i søde, jeg bliver jo helt rød i kinderne!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...