mandag den 25. juli 2011

Lopperier og praktiske projekter






Dagene er fyldt med lopperier ( også nogle helt gratis ) og praktiske gøremål. Idag har min far været og hjælpe til, så vi kunne sætte flueben ud for et par af de praktiske ting der skulle ordnes. Så, nu kan man lukke døren ind til toilettet. Vi har nok nogle venner der vil sætte pris på det.
Ellers kan man tage billederne i rækkefølge:

1: Esters nye røde laksko, som hun fandt i en loppebutik. For 20 kroner ren lykke. De har høje hæle, hvilket er lidt bøvlet... altså er det kun legesko. Men tilgengæld insisterer hun på at hun er Annika fra Pipi Langstrømpe hver gang hun har dem på!
2: Sommerferiens mest elskede loppefund. Det fine Karrygule tæppe pynter på vores petroleumsblå sofa.. Og det spiller bare.
3: Ester øver sig meget i det med at tage tøj af og på for tiden. Nogengange lykkes det bedre end andre.
4: Faderen min kom lige til at tænke på mig, da der var gratis fliser i Genbyg.dk. Bilen var godt tung da vi kørte derfra med bagagerummet fyldt med fliser. Blandt andet de gule her, men også to kasser hvide, som bare venter på at blive sat op i køkkenet.
5: Køkkenskabene har fået en grøn overhaling og nye greb fra Ikea. Mmm de trængte.

5 kommentarer:

  1. Sikke meget du har fået for hånden i dag - er altid skønt med flueben ud for projekter.

    Jeg er ret pjattet med grebene på køkkenskabet; er de virkelig fra IKEA? Ret utroligt.

    En dejlig aften til dig

    SvarSlet
  2. Fine søde sko. Og selvfølgelig er det tydelig for enhver at hun er Annika i disse sko... :-)

    SvarSlet
  3. Rebekka: LIsten med flueben er meget længere... men tænkte at det blev lidt trættende at høre på :-) Ja sku.. det er ikea. 2 stk for 30 kr. Jeg syntes de gør sig ret godt, på en farvet baggrund.
    Henny: Ja, det er klart :-) Men er det ikke vildt at være 2 år og allerede så bevidst om sit tøj, at man har lagt mærke til annikas sko....? Det skræmmer mig lidt. Hun bliver godt nok dyr i drift når hun bliver modebevidst teenager !

    SvarSlet
  4. Hej! Er lige faldet over din fine blog, da jeg søgte rundt på google efter en rundstrikket vest med bladmønster. Og hey der kom din blog - her må jeg følge med..
    Sjovt har selv lige fundet det samme sengelinned som du viser her :-)

    Kh Kristin

    SvarSlet
  5. Hej! Er lige faldet over din fine blog, da jeg søgte rundt på google efter en rundstrikket vest med bladmønster. Og hey der kom din blog - her må jeg følge med..
    Sjovt har selv lige fundet det samme sengelinned som du viser her :-)

    Kh Kristin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...