mandag den 14. februar 2011

Til mig selv, sagde jeg !

 Det er rigtigt svært at tage billeder af sig selv..... RIGTIG svært. Men jeg håber i får essensen med. Jeg har syet en bluse til mig selv. Det har jeg ikke præsteret siden jeg gik i 4 klasse. Den er tegnet af fra en gammel hættetrøje, med en masse ændringer. Og det er faktisk fantastisk, for den sidder som smurt på mig. ( ved ikke helt om det lød så positivt som det var ment :-) ) Der er få rettelser til næste bluseprojekt. Lidt længere skal den være og med en lidt større hætte. Hvis den næste altså skal have hætte. Men det er peanuts og jeg er helt glad i låget over at have lavet et mønster helt selv og så ovenikøbet et til mig selv. WUUPIII. Den her "lav noget farverigt til dig selv " weekend har virkelig kastet noget godt af sig.

6 kommentarer:

  1. Wauw den ser lækker ud! :)

    SvarSlet
  2. Tak Sandie, den er også som smør at have på.

    SvarSlet
  3. Den er vildt flot, er vild med dit retro for :)

    SvarSlet
  4. Uuh! Det ligner den slags trøje, man kan bo i en hel vinter. Rigtig flot er den også :-)

    SvarSlet
  5. Den ser lækker ud...fedt med retro-foer i hætten...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...