lørdag den 12. februar 2011

Farver og drømme.

Normalt når jeg får lavet krea ting herhjemme, så er det til Ester. Normalt når jeg laver noget til mig selv, så er det gråt eller brunt! Det skal der laves om på. Så denne weekend er blevet til " lav noget farvestrålende til dig selv".



 En rosa mulepose, som jeg forestiller mig at jeg bliver rigtig forårsglad af at svinge i cykelkurven.
Problemet er at jeg altid finer på mine projekter MENS jeg laver dem. Altså ender der med at være en masse finesser, som burde have været lavet anderledes fra starten. Men nu må vi se hvordan den ender ud.
Jeg har også drømme om et forårsagtigt halstørklæde, der skal lukkes med knapper istedet for at blive viklet rundt. Men det der med knapperne har jeg lidt svært ved at greje.
Så har jeg forelsket mig helt i de tasker MARAPYTTAS kursister har lavet. De har lidt et præg af sportstaske og så alligevel slet ikke når de er syet i blomstret, glad stof.
Måske det er lige lovlig mange projekter til en weekend, men man har jo lov at drømme !

2 kommentarer:

  1. Man skal huske sig selv, ja :)
    Lyder som nogle spændende projekter, bliver godt at se hvad der egentlig bliver til noget ;)

    God weekend

    SvarSlet
  2. Superfint stof. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :-)

    Og det der med at planlægge en mia. projekter, fordi kreahjernen går amok...kender det godt..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...