tirsdag den 11. januar 2011

Drømme i Fantast-fabrikken

Min mor og far lader drømmene herske og kaster sig ud i nye projekter. Planen er at holde liv i kreativiteten og samtidig få den ud over hjemmets fire vægge. De er kreative mennesker med hænderne skruet rigtigt på. På længere sigt er drømmen, at kunne åbne op for salg af malerier, resturerede og pimpede loppefund og lopper i det hele taget. Mon ikke der også kunne knibe sig en kreation ind fra min side! Det er så spændende, men jeg tror også at det bliver lidt hårdt. For jeg er sikker på at de finder og får lavet en masse ting der sagtens kunne bo hos mig. Men det er jo ikke det der er planen!
Processen vil de gerne dele ud af og derfor har de åbnet en blog FANTAST-FABRIKKEN.
Velkommen til blogland Mutti og Fatti, jeg håber i bliver lige så glade for det som mig.
Og så håber jeg at i alle vil tage et smut forbi deres blog og se om det er noget for jer. I får lige et par billeder her, som en forsmag.



3 kommentarer:

  1. Hej, Line flot arbejde.!!
    Nu bliver det spændende hvad de to "gamle" finder på. :-) :-)

    Hilsen Hanne/ som slet ikke er "gammel" .-)

    SvarSlet
  2. Hej Line.
    Skal vi lige skrives ved på mail
    lise-tj@hotmail.com ang vores stof bytteri...
    Jeg er fortsat interesseret i din nr 5, 7 og 11
    Du vil gerne ha min nr 15, ellers andet??? Jeg vil gerne bytte min 40 el 60 cm hver dine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...