torsdag den 26. august 2010

Jeg afslutter projekter......

...... og der er masser af dem.

Der er gået " hæklet mad " i den, de sidste dage. Jeg mangler lige at få hæftet de sidste ender på porren og auberginen. Og så er det vist slut for denne gang. Men lur mig om ikke der på en eller anden gang kniber sig endnu en hæklet grøntsag ud af husflid-skabet.



For et godt stykke tid siden hæklede jeg en masse svampe til julemarked, her er der også lige en sidste sjat der magler at få hæftet ender.







For endnu længere siden hæklede jeg denne orange kjole til Ester. Den er hæklet efter Meedom ( Jeg er stooor fan )Men den er blevet lidt for stor i halsen, så jeg tænker at der lige skal hækles en kant på, der kan holde fast på det hele.



Sidst men ikke mindst skal jeg have sat knapper i Esters fantastiske sweather som hun har fået af sin farmor.

Så alt i alt, en aften dedikeret til at afslutte projekter. Hvis det bliver lidt tid til overs( og jeg ellers kan finde noget garn i gemmerne ) går jeg igang med at hækle en Babapappa. Ester er blevet stor fan!

Imorgen pakker vi hele familien og tager på weekend hos min mor og far. Ahhhh skønt.
Så, rigtig god weekend herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...